2013. március 15., péntek

Születésnapom-pom-pom :)


Katitól érkezett ez a csoda. "IMÁDOM" karkötő...


A színe, a formája, az összhatása, a pont passzoló mérete... Igazán, tényleg személyre szabott csodát kaptam! Szinte állandóan a kezemen van - nagyon sokan megcsodálták már!
Köszönöm! <3



Évi csomagja... toronyóra lánccal :) - ő volt az egyetlen, aki megkérdezte, hogy mit szeretnék, lenne-e valami  fix, határozottabb kívánságom... Közöltem vele - toronyóra lánccal... :) 


...szóval a bal oldali ollóőr lenne a "toronyóra lánccal" - nagyon szeretem színei vannak - azóta már az ollómon lóg, vígyáz rá, őrzi azt :) A másik ugye egy könyvjelző?


Köszöntő vers csokikkal - nyami - nem fog sokáig megmaradni - mármint a csoki... :) 
Köszönöm neked is a meglepiket!



A következő igen-igen illatos csomag Ritától érkezett. Nem tudtam eldönteni, hogy melyik csomag "szaglik", mert annyira intenzív volt az illat, hogy mindhárom meglepi-csomagomat  (na meg a postást :D :D :D) körül lengte az illat.


Szépek, lilák, illatosak... amire az én barátosném le is csapott. Mivel szinte a nővéremnek tekintem - hát... nem kellett neki nagyon udvarolnia. Uh Rita csomagja két embert is megörvendeztetett :)


Szalagok, csokik, teák, szép lapocska... kényeztetés... a szalagoknak külön örülök, mert a gyöngyözéshez és a hímzések esetleges dekorálásához is tudom használni.
Mindketten köszönjük neked! :)



A következő kékségek Erikától érkeztek. Szuperkék csomag. Mind a csepp mintával, mind a füli mintájával régóta szemezek... Nos... Erika megoldotta a problémámat :) Egyrészt így már van ilyenem, másrészt pedig kezembe tudtam venni, megcsodálni, körbenézni, hogy is kell őket fűzni :)
A kék poppy pedig megy majd a tavaszi kabátomra!
Köszönöm! Nagyon örültem nekik!

Bocsánat lányok! Természetesen van még több is, de én oly fáradt vagyok, hogy pénteken majd folytatom a posztot!

...nos... folyt. köv... :)



Ildikó csomagolása is igen tetszetős lett!


...és mennyi mindent rejtett! Csoki, lógicsák, csipkék, és...


...egy zöld medál. Ilyenem sincs, örültem neki!
Köszönöm a te ajándékaidat is!



Aztán Erika csupa kék csomagja. A kitűzőt felváltva fogom hordani a kabátomon. Gyöngy hímzett medálom pedig még nincs ám - illetve eddig nem volt! :)
Köszönöm neked is ezt a csomag "kékséget" :)



Kingáé volt az első csomag ami megérkezett. ...és zörgött... hú... nagyon izgi volt... Aztán kibontás után kiderült, hogy némi adminisztrációs fennforgás történt, de attól még színben, formában el lett találva a tartalom :)
Köszönöm neked is!



Aztán Hajni csomagja. Jajj annyira, de annyira az én színeim!!! Ebbe a csodába raktam össze az össz ajándékot amit kaptam tőletek. Szép kis kupac... :)


3 féle, szintén "enyim" színek osztott hímzős és (rico?) aida szalag - úgy örültem neki! Ilyen picikém még nincsen!
Köszönöm neked is!


Aztán Barbara csomagja... Kibontottam és halovány lejla gőzöm nem volt róla, hogy a szép kék gyöngybogyót - amit sehogy sem tudtam jól fényképezni - hova és hogyan lehet felhasználni. Teljes tanácstalanság volt a köbön...


...de mellette volt azért finom csoki még a csomagba, nagyon szép boríték...


...amit kinyitván, csodás virágokkal találtam szembe magammat, és a gyöngybogyesz használatának rejtélyét is megoldottam. A fülhallgató helyére kell bedugni, és ott lógicsál :)
...na és a szappanka - több éve már csak hand made szappanokat használok, néhány emberhez/gyártóhoz ragaszkodva. Ennek oly finom illata van - csoki, fahéj - ilyesmiket érzek rajta.
Neked is köszönöm a meglepiket!



Mikor kibontottam Ági csomagját, hirtelen nem is tudtam, hogy mit látok :) Aztán rájöttem! Annyira ötletes, annyira jó, annyira tetszik! :) A két fiam is teljesen odavolt értük! 




Ez az édes pici füli, az alant látható képen leledző kis tárcába volt rejtve...


...tündéri darab. Tisztára el vagyok varázsolva vele. Na és a teák illata... hm....
Köszönöm neked is az "apróságokat"



Anitától pedig ezt a kék nyakláncot kaptam a csokival.
Köszönöm neked is!


Lányok! Köszönöm a sok szép mindent! Forgatom, nézegetem, tapogatom őket, élvezem a látványukat! :)


5 megjegyzés:

  1. Utólag is boldog szülinapot kívánok! Az ajándékaid szuperek! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a sok szép ajándékhoz! Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  3. Mennyi csodaszép ajándék, szuper szülinap!:)

    VálaszTörlés
  4. Kriszti, örülök, hogy ekkora örömet okoztunk neked! Nagyon boldog a "hangod" a bejegyzésben! :) És nagy a szíved, hogy meg is osztottad! Neked valami kárpótlást? Szívesen készítek valamit, mit szeretnél?

    VálaszTörlés
  5. Jajj lányok! Nem is figyeltem, hogy ennyien írtatok. Ne haragudjatok - még mindig a hanyagolós fázisban van a blogom. Nagyon beszippantott az fb, és még mindig tart.

    Köszönöm utólag is - tényleg sok szép mindent kaptam.

    Kedves Rita! Nem kell kárpótlás! Nekem az is öröm, ha a barátnőm örül! Tegnap óta pedig duplán, mert reggel megszületett a kislánya!

    VálaszTörlés